PUTIN






2017 FSB Meeting - RO from Roberto Petitpas on Vimeo.


BOTH VIDEOS AVAILABLE IN ENGLISH,FRENCH, ROUMANIAN, AND PORTUGUESE



Wednesday, November 20, 2013

“EU VÃD LUCRURI MINUNATE”. 07 Noiembrie 2013


“EU VÃD LUCRURI MINUNATE”. 07 Noiembrie 2013

Cînd ochii mei se obisnuirã cu lumina, detaliile din interiorul camerei apãrurã lent din ceatã, animale stranii, statui si aur – în toate, strãlucirea aurului. Un moment – o eternitate, trebuie sã fi pãrut celorlati care asteptau – Eu am rãmas mut de spaimã, si cînd Lord Carnavon, incapabil sã suporte mai mult timp suspensul, mã întrebã cu nerãbdare, “ Reusesti sã vezi ceva ?”, asta a fost tot ceea ce am reusit sã fac, pentru a scoate aceste cuvinte: “Da, lucruri minunate”. Howard Carter, Valea Regilor, Noiembrie 1922.

Dragi prieteni! Mã simt putin asa, cum Howard Carter s-a simtit, cînd a fost primul în a pune ochii pe minunãtiile din mormîntul lui Tutankâmon, pentru cã ceea ce vine cu toate aceste energii intense, nu este altceva decît minunat. Pentru cã eu am început sã vãd, aceastã lume nouã pe care o creãm, si devine din ce în ce mai detaliatã, deoarece am fost orientatã, sã împãrtãsesc ceea ce vãd, cu voi, deoarece gãsesc cã existã altii pe acolo, care de asemenea au ceva de împãrtãsit despre asta.

Nu este nici un secret, cã energiile au devenit din ce în ce mai intense, în aceastã ultimã sãptãmînã sau asa, si de fiecare datã cînd eu mã conectez cu ele, le simt parcurgîndu-mi corpul într-un fel care este aproape dureros uneori. Cînd mã ancorez si mã conectez cu Mama Pãmînt, primesc un atac puternic de ace si tepe, si picioarele încep sã-mi tremure. Cînd deschid chakra coroanei mele, capul meu devine foarte fierbinte si începe sã vibreze cu atîta fortã, cã eu aud creierul meu, aproape zornãind în capul meu, si cînd leg si amestec aceste energii, în centrul meu, tot corpul meu rãspunde. Alex, ai scris un comentariu interesant în “ Bine ati venit la a saptea reuniune în jurul lagunei”, unde ai vorbit despre energiile trine.  “Dar aici e de lucru ... si din cauza asta sunt atît de importante ... ca, corpuri omenesti, suntem un canal de fuziune a energiilor Pãmîntului, energia Soarelui, si energia divinã pe care o creãm, o energie trinã care, împreunã, sunt mult mai puternice si folositoare PE Pãmînt, decît orice alt lucru singur ...

Si aici este cu noi, pentru cã suntem singurii care putem face asta. Aici, pe regatele pãmîntene, NOI, suntem mai puternici, mai capabili sã efectuãm schimbarea, decît regatele ceresti, si din cauza asta, este cã atunci cînd ne concentrãm, concret si cu intuitul de a strãluci aceastã energie trinã spre afarã, si a o împãrtãsi cu altii, este cînd devine de necrezut de puternicã si creativã, pe acest regat al pãmîntului!”

Asta m-a ajutat mult, pentru cã de fiecare datã cînd eu mã conectez cu aceste energii, de asemenea aduc energia Soarelui, si a cristalului din lac, si vizualizez, cum toate aceste  energii, se topesc într-un singur mãnunchi, cu un foc de luminã care aruncã în afarã din plexul meu solar, si începe sã interactioneze cu “un ocean de posibilitãti”, asa cum CC,ii, o numesc, si începe sã creeze. Asta se petrece cel putin o datã, sau de douã ori pe noapte, si în afarã de asta, eu am fost condusã, sã intru în meditatie în timpul zilei, si sã fac acelasi lucru.

De fiecare datã cînd fac asta, se petrece acelasi lucru: imaginile apar, si eu “vãd” noua lume în toatã splendoarea sa. La început, erau doar simple imagini a unei lumi verzi si vibrante, locuitã de cãtre persoane pline de bucurie si de iubire, datoritã faptului de a trãi în armonie unii cu altii si cu Mama Pãmînt, însã acum, eu “vãd” multe si mai multe detalii. Aici sunt cîteva din lucrurile pe care le-am vãzut în ultimele 48 de ore:

Toatã lumea este conectatã la Tot Ceea Ce Existã, si noi fãcem meditatii zilnice, în care ne asezãm cu fata cãtre soare. Tineri si bãtrîni, singuri sau în grupuri, este o parte importantã a ritualurilor noastre zilnice. Noi nu mîncãm multe alimente, mîncãm mai mult fructe si legume, pentru cã ne obtinem suprvietuirea si energia noastrã începînd cu aceastã profundã conexiune pe care o avem cu Soarele, si energiile care ne înconjoarã. Noi devenim ca plantele si copacii, obtinînd alimentatia noastrã, în principal de la razele soarelui, din aer si din apã, si ceea ce avem nevoie în plus, o producem noi proprii.

Pentru cã avem aceastã profundã conexiune cu noi proprii, si cu energiile, si de asemenea ne mentinem corpurile noastre bine echilibrate, din aceastã cauzã trãim mai mult si avem putine probleme de sãnãtate. Avem spitale, însã ele servesc în principal ca “primul ajutor”, unde dvs, veti obtine ajutor, dacã veti avea vreun tip de accident. Ei pot restaura oasele si correcta orice leziuni traumatice, folosind tehnici ne-invazive, amestecînd vibratie si sunet. (Susan, tu ai descris cîteva din acestea). De asemenea am vãzut ceva care se aseamãnã cu sãli de concert, unde ei folosesc sunet si muzicã, pentru a ajuta la echilibrarea acelora, care au nevoie de vreun ajutor extern, în afarã de propria sa interactiune cu energiile.

Transportul este fãcut în principal printr-o formã de teletransport. Pãrea o “statie de autobus”, sau centru de transporturi, unde dvs. puteati merge dacã doriti sã cãlãtoriti, si existã o specie de retea de “coridoare”, care erau folosite pentru asta, ceva cam ca un sistem de metrou, însã se asemãnau mai mult cu niste gãuri energetice de rîme, accesate de la aceste “statii”. Am vãzut grupuri de persoane asezate, ca si cum ar fi fost într-un autobus, pregãtindu-se sã fie duse, acolo unde trebuiau sã meargã.

Noi nu eram singuri în aceastã “nouã lume”, existã alte fiinte care trãiesc lîngã noi. Pînã acum, am vãzut cã au un corp fizic, nu prea diferit de al unei fiinte omenesti, numai cã este de un albastru strãlucitor, si sunt mai înalti si slabi decît noi. Existã de asemenea, alte fiinte de luminã, si putem sã ne comunicãm cu ei prin telepatie. Ei sunt foarte curiosi, despre cum este de a trãi într-un corp fizic, si atunci sunt autorizati sã ”viziteze” un corp omenesc, pe un timp limitat, dacã vor fi invitati sã o facã de cãtre o fiintã omeneascã. Eu am putut simti asta ca un fel de “casã de oaspeti” interioarã, si a fost o experientã foarte iubitoare si de necrezut! De asemenea am vãzut ceva care se asemãnau cu nave care pluteau pe deasupra noastrã, si a fost ceva normal, pentru cã nimenea nu le-au dat prea mare atentie lor.

Asta este ceea ce eu am “vãzut” pînã acum, si sunt foarte curioasã sã stiu dacã existã altii care au început sã experimenteze ceva asemãnãtor!

Iubire si Luminã de la mine, Aisha


Channel: Aisha North


Traducere: FLORIKA 

No comments:

Post a Comment

gtc

Telepathy Event - First Contact with ETs - Live!

de
Berlin
Saturday, 9:00 a.m.
uk
London
Saturday, 8:00 a.m.
es
Madrid
Saturday, 9:00 a.m.
ru
Moscow
Saturday, 12:00 p.m.
fr
Paris
Saturday, 9:00 a.m.
se
Stockholm
Saturday, 9:00 a.m.
at
Vienna
Saturday, 9:00 a.m.
usdv
Denver
Saturday, 1:00 a.m.
usla
Los Angeles
Saturday, 12:00 a.m.
usmp
Memphis (TS)
Saturday, 2:00 a.m.
usny
New York
Saturday, 3:00 a.m.
ussf
San Francisco
Saturday, 12:00 a.m.
br
Rio de Janeiro
Saturday, 5:00 a.m.
ca
Vancouver
Saturday, 12:00 a.m.
tr
Istanbul
Saturday, 10:00 a.m.
za
Kapstadt
Saturday, 10:00 a.m.
id
Jakarta
Saturday, 3:00 p.m.
cn
Shanghai
Saturday, 4:00 p.m.
au
Sydney
Saturday, 7:00 p.m.
il
Tel Aviv
Saturday, 10:00 a.m.
jp
Tokyo
Saturday, 5:00 p.m.

Telepathy Live Event
The transmission of the event will start automatically - Please reload this page as may be necessary!

General InformationExchange experiences of participants
• Website: CzechCzech• Facebook: fcdeErstkontakt - Live Telepathie Event
• Website: FrenchFrench• Facebook: fcusFirst Contact - Live Telepathy Event
• Website: ItalianItalian• Facebook: fctrİlk Temas / Telepati
• Website: DutchDutch
• Website: PortugalPortugueseImportant! - Information for first participation - Introduction
• Website: RussiaRussian• Video + Tutorial: DeutschGerman
• Website: TurkishTurkish (Facebook)• Video + Tutorial: EnglishEnglish
Video transcript incl. tutorial for telepathic contact
• Tutorial: trusEnglish
• Tutorial: tritItalian
• Tutorial: trtrTurkish (Facebook)

universal creed

Petition

Dezvãluirea pe deplin a prezentei ET pe Pãmînt, de cãtre Guvern

Full government disclosure of ET presence on Earth

https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb

De ce este important

Prezenta de civilizatii extraterestre pe Pãmînt si în jurul lui, a fost declaratã public de sute de martori în prima mînã, inclusiv oficiali militari, astronauti si piloti de aviatie civilã.

A fãcut obiectul unei acoperiri timp de mai mult de 60 de ani, de acord cu mãrturiile date de aceste persoane, fãcute publice în cadrul Proiectului Dr. Steven Greer, si al documentarului recent, SIRIUS, precum si prin Audierea Cetãtenilor despre Dezvãluire=Audientele cetãtenilor despre Divulgare, care a avut loc în National Press Club, în Washington DC, în Aprilie/Mai 2013.

Aceastã ascundere(acoperire), folosind dezinformarea mediaticã si farsele, a împiedicat Omenirea de la un contact deschis cu cetãtenii galactici binevoitori si foarte avansati, capabili sã facã cãlãtorii interstelare, mai rapide decît viteza luminii. În acest sens, liderii mondiali au privat aceastã planetã de tehnologii de propulsie si energie avansate, care puteau sã fi transformat complect civilizatia omeneascã, ridicîndo-a la un nível înalt de bunãstare globalã, inter-relationamente si sãnãtate ambientalã, cu care foarte putini pot chiar visa.

Planeta noastrã, poate doar, sã se îndrepte cãtre o crizã mai profundã, sub controlul complexului militar-industrial, si al corporatiilor de combustibile fosile, care trag de sforile guvernului, prin alternative întîrziate, care puteau duce la nãruirea puterii lor, împreunã cu cabala de interesse investite.

Recunoasterea deschisã de cãtre guvernele de pe Pãmînt, a popoarelor extraterrestre avansate, este pasul necesar, pentru a începe urmãtorul capitol al Umanitãtii, si al planetei noastre. Claritatea este vitalã, în cazul în care Umanitatea se va conecta cu succes cu ET, si se va apropia cu bunãvointã, diferentiatã în prezent, prin reprezentarea comunicatiei mass-media, de cãtre entitãtile negative, sau agentiile omenesti posibile, care utilizeazã nave în scopuri de energie inversã, cu obiective necunoscute. Lipsa de transparentã, creeazã confuzie, si un potential pentru actiuni distructive.

Trebuie sã luãm o atitudine de compasiune si libertate ACUM, si sã chemãm Natiunile Unite si toate guvernele lumii, pentru a da un pas înainte, a recunoste adevãrul contactului binevoitor cu Pãmîntul, si sã începem sã ne angajãm în mod deschis cu vecinii nostrii galactici, pentru a vindeca lumea noastrã.


https://secure.avaaz.org/en/petition/Full_government_disclosure_of_ET_presence_on_Earth_now/?cHQipcb

ET FIRST CONTACT RADIO -- MAARTEN HORST


ET-FIRST CONTACT ON BBS-RADIO avatar.jpg

Broadcasting Schedule:

Mondays at 11 AM PST / 2 PM EST / 20:00 CET via:www.findingvoicesradio.com

Thursdays at 1 PM PST / 4 PM EST / 22:00 CET via:http://www.bbsradio.com/bbs_talk_radio_station1.php

Sundays at 10 AM PST / 1 PM EST / 19:00 CET viawww.findingvoicesradio.com

More info:http://www.bbsradio.com/etfirstcontactradio

People can donate tomaartenhorst@zeelandnet.nlvia PayPal.

sirius